Winter formal, Spring break ja muita kuulumisia

 En oo taas hetkeen kirjottanu tänne nii ajattelin jakaa taas viime aikoina tapahtuneita juttuja ja fiiliksiä. 


Meillä oli helmikuun lopussa Winter formal tanssit meijän koulussa. Mentiin ennen tansseja mun kaverin luo, jossa valmistauduttiin yhessä. Tän jälkeen mentiin ottamaan muutamaan eri kohteeseen yhessä kuvia, jonka jälkeen mentiin syömään Kona Grill nimiseen ravintolaan. 

Ite tansseihin mentiin syömisen jälkeen ja meillä itseasiassa tuli jopa vähän kiire, koska päästiin ravintolaan sisään aika myöhään vaikka meillä olikin varaus. Tansseissa oli kiva tunnelma, mutta sanosin että homecoming tanssit oli paremmat. Musiikki ja kaikki muu ylipäätään oli homecomingissa parempaa. Mulla oli kuitenkin näissäkin tansseissa tosi hauskaa! 

Tanssien jälkeen kaikilla on tapana mennä kavereille yökylään tai viettämään iltaa. Mentiin mun kavereitten kaa yhessä yhelle mun kaverille. Oli kokonaisuudessaan tosi kiva kokemus! 





Oon täällä olessa käyny mun isäntäperheen kaa tosi monissa eri musikaaleissa. Oon tykänny oikeestaan jokasesta. Joistain enemmän ku toisista. Tän on mahollistanu se, että columbuksen teatteriin tulee tosi usein eri Broadway musikaaleja. 


Meillä oli myös kaks viikkoa sitten spring break, jollon mentiin mun isäntäperheen kaa Floridaan! Koko viikon oli lähempänä 30 astetta lämmintä ja aurinkoista. Ei tehty sen viikon aikana oikeen mitään ihmeellistä, koska alunperinkin ideana oli mennä sinne rentoutumaan. Oltiin siellä vähän yli viikko.






Tänä viikonloppuna vietettiin pääsiäistä ja oli tosi kiva päästä näkemään miten nää viettää pääsiäistä. Aamulla nää oli laittanu takan päälle kaikille omat pääsiäiskorit, jossa oli karkkia ja suklaata. Tän jälkeen mentiin mun isäntäperheen kaa kirkkoon, jonka jälkeen lähettiin näitten sukulaisten luokse viettämään pääsiäistä. Syötiin paljon hyvää ruokaa. Oli tosi kiva viettää aikaa yhessä mun isäntäperheen ja niitten sukulaisten kanssa. 


Mun jotkut opettajatki huomaa aina juttuja mitä tapahtuu suomessa. Esimerkiksi kun Suomi valittiin maailman onnellisimmaks maaks, mun englannin opettaja mainitsi siitä mulle heti seuraavana päivänä.


Mulla ei oo täällä enää kauaa aikaa jäljellä, joka tuntuu tosi oudolta. Oon ite alkanu stressaamaan siitä kuinka nopee aika menee, vaikka oonkin ilonen että kohta taas näkee perheen ja kaverit suomesta.

Kommentit

Suositut tekstit