19.8 ensimmäinen koulupäivä


 Tänään oli mun eka koulupäivä täällä High Schoolissa.

Mun koulu alko 7:45 matikalla. Matikassa mulla on Algebra 2, mutta ei oikein tänään tehty mitään ihmeellistä. Kaikki tunnit kestä 45 minuuttia. Tokana mulla oli Art foundations, jossa piirrettiin jo jonkun verran tänään. Kolmantena mulla oli Anatomy, joka jännittää ehkä eniten koska kaikki on sanonu et se on vaikeeta. Neljäntenä mulla oli Digital photoshop, jonka jälkeen olikin jo ruokkis. Vein tänään omat eväät kouluun, mutta varmaan joku päivä haluun kuitenkin maistaa millasta amerikkalainen kouluruoka on. Ruokailun jälkeen mulla oli English 11, jossa pelattiin sananselityspeliä. Sen jälkeen mulla oli US goverment, jonka jälkeen vikana oli Public Speaking. Koulu loppu 14:20.

Mun kaikki opet on tosi mukavia, mutta varmaan eniten pidän mun Public Speaking opesta, jota kaikki oliki kehunu mulle jo etukäteen.

Koulurakennus on tosi iso, joten pelkäsin et eksyisin sinne, mutta lopulta luokat oli aika helppo löytää.

Kommentit

Suositut tekstit