Ensimmäinen kuukaus



 Nyt on eka kuukaus takana vaihossa. Oon kerenny kokee vaikka ja mitä. Oon mm. ollu meijän koulun jenkkifutis matsissa, käyny shoppailemassa, pelannu futista, viettäny aikaa kavereitten kanssa ja vaikka mitä. Fiilikset on välillä tosi sekavat. Välillä tuntuu että aika menee täällä tosi nopee ja kaikki on ihanaa, kun taas joskus tuntuu siltä että haluisin vaan takas suomeen takasin oman perheen luokse. 

Vietettiin 18.8 mun synttäreitä, jollon mun jengiläiset oli ostanu mulle yllätyksenä ihanan lahjan❤️ Käytiin myös syömässä Hudson 29 nimisessä ravintolassa, jossa ruoka oli tosi hyvää. 

Meijän viralliset pelit on alkanu aika hyvin. Kaks ekaa pelii voitettiin, ja valitettavasti kaks viimesintä hävittiin, mut neki pelit oli tiukkoja. 

Leivoin kans yks päivä mun perheelle korvapuusteja, joista ei kyllä tullu yhtä hyviä kun suomessa, koska ainekset on lopulta niin erilaisia. 

Loppujen lopuks on kuitenkin ollu tosi kiva kuukaus ja ootan innolla jo seuraavia kuukausia.

Kommentit

Suositut tekstit