Arki Yhdysvalloissa

 Oon ollu Yhdysvalloissa nyt melkein kolme kuukautta. Pikkuhiljaa on alkanu rutiinit pyöriä ja elämä muutenkin alkaa tuntumaan normaalilta täällä. Mun päivät usein koostuu koulunkäynnistä ja treeneistä. Välillä vietän myös aikaa mun kavereiden kanssa, kun käydään yhdessä syömässä tai shoppailemassa. Koulu on ollut täällä helpompaa ja rennompaa kun suomessa. Välillä fiilis on kun ois High School leffassa, kun cheerleadereillä on niitten cheer asut päällä pelipäivisin. Muutenkin koulun yhteishenki on iso juttu täällä.


High School futis alkaa olemaan pikkuhiljaa ohi, joka on haikeeta, koska oon nauttinut täällä futiksesta tosi paljon. Mun joukkue on myös tosi ihana ja oon saanut sitä kautta paljon kavereita. High School futis kauden jälkeen jatkan kuitenkin futista koulun ulkopuolisessa joukkueessa. Koti-ikävän kanssa on jo paljon helpompaa, vaikka tottakai niitä vaikeitakin päiviä on. 


Oon huomannut, että täällä Ohiossa on välillä tosi oudot säät. Lämpötilat tippu pakkasen puolelle jo hetkeks, mutta viikon päästä olikin taas yli 20 astetta. Ihmiset aina täällä ihmettelee, että eikö mun pitäs olla shortseissa vielä pakkasillakin, koska mä oon suomesta, joka aina ihmetyttää mua. 


Eilen vietettiin myös halloweenia, jollon mentiin trick or treating, joka oli tosi hauska kokemus! Saatiin paljon karkkia, ja oli hauska nähä kuinka paljon isompi juttu halloween on Yhdysvalloissa.




Kommentit

Suositut tekstit