Yhdysvaltalainen kiitospäivä, sekä uusi jalkapalloseura



 On taas kulunut jonkin verran aikaa ja taas uusia kokemuksia kertynyt. Oon kokenu thanksgivingin, vaihtanut uuteen joukkueeseen ja vaikka mitä uutta. 


24.Marraskuuta vietettiin amerikkalaista kiitospäivää. Mun isäntäperheen luokse tuli 45 vierasta, joka tuntu alkuun tosi isolta määrältä. Oli kuitenkin kiva viettää kiitospäivää isolla porukalla. Syötiin paljon hyvää ruokaa, jonka lisäks tehtiin kaikkea muutakin kivaa. Ruokana olitarjolla perinteisiä kiitospäivän ruokia, kuten esimerkiksi kalkkunaa ja perunamuussia amerikkalaisella tavalla. Mun isäntäperheellä on perhettä Italiasta, jonka takia meillä tarjottiin myös pastaa ja lihapullia. Jälkiruokana meiltä löyty monia eri vaihtoehtoja. Tarjolla oli esimerkiksi tosi hyvää suklaakakkua. Tällä hetkellä on myös menossa jalkapallon MM-kisat, joten katottiin yhdesää Brasilia - Serbia peli.





Vaihdoin marraskuun alkupuolella joukuetta koulun ulkopuoliseen joukkueeseen. Pelaan tällä hetkellä Sporting Columbus nimisessä seurassa ja oon viihtynyt siellä tosi hyvin! Oon saanu uusia kavereita ja valmentajatkin on tosi mukavia. Meillä oli pari viikonloppua sitten peli Indianassa, mutta en päässyt sinne koska tulin kipeeks. Meillä kuitenkin oli uus turnaus viime viikonloppuna Missourissa, St. Louis nimisessä paikassa. Turnauksessa tehtiin pelien lisäksi joukkueella kivoja juttuja, kuten pelattiin korttia ja käytiin shoppailemassa, jonka avulla tutustuin vielä paremmin mun uusiin joukkuelaisiin! Oli kiva myös nähdä vähän millanen paikka St. Louis on. Meillä on keväällä tulossa turnaus esimerkiksi Floridaan jota ootan innolla! Nää molemmat turnaukset on myös kansallisia College showcase tapahtumia.






Aika on alkanut menemään täällä tosi nopeesti, ja tuntuu hassulta että oon ollut täällä jo neljä kuukautta. 

Tällä viikolla meillä on meijän midterm kokeet, eli tavallaan päätöskokeet, jonka jälkeen päästäänkin jo joululomalle! Täällä on ollut kaikilla joulukoristeet jo marraskuusta asti. Ootan innola sitä, että näkee millanen joulu täällä on, vaikka tuleekin olemaan outua viettää joulu ilman omaa perhettä.





 

Kommentit

Suositut tekstit